sunnuntai 11. elokuuta 2013

Hengähdystauko.

Otsikon mukaisesti hengähdystauko muuttopuuhien keskellä. Suurin osa tavaroista on jo paikoillaan, muutama roju hakee vielä paikkaansa. Koti on I-H-A-N-A! <3 Muutamä päivä oli melkoista haipakkaa, mutta nyt on päässyt jo vähän asettumaan ja rauhoittumaan. 

Tomeranssilla alkaa huomenna eskari. Tuntuu niin käsittämättömältä, että mä olen eskari-ikäisen lapsen äiti. Siis juuri hetki sittenhän Tomeranssi syntyi! Pieni pallero, joka teki meistä äidin ja isän ja joka on kasvattanut meitä vanhempia yhtä paljon kuin me vanhemmat häntä. Ei ole esikoisen osa aina helppo. Me ollaan miehen kanssa kumpikin esikoisia ja sen huomaa ja mä monessakin suhteessa ymmärrän Tomeranssin fiiliksiä. Voi pientä riepua <3 On siinä vain kertakaikkisen ihana lapsi!

Ja tänään nuorin perheenjäsenemme vietti 4kk päiväänsä! Juhlistimme sitä jäätelöllä ja Dominoilla. Kaikki muut, paitsi sankari itse. Reilua. Onneksi Puuskupuh ei välitä, kunhan saa olla sylissä ja pussailla äidin kanssa niin kaikki on hyvin <3 Ihana pieni possu! <3

Pitänee sanoa vielä sananen Jumppatuusta, kun tässä nyt on tällainen lastenylistyslaulu menossa. Kaikesta kiltteydestä ja söpöydestä huolimatta hänellä on vahva ja luja oma tahto, mistä mä olen tyytyväinen. Pienempi riski sairastua kiltin tytön syndroomaan, mutta toki joskus vähempikin draama riittäisi. Tänään hän EI halunnut suihkuun illalla ja olen melko varma, että sen kuulivat kaikki naapurit myös viereisissä rapuissa. Miellyttävän ensivaikutelman annamme, otaksun. Mutta sama se, kun Jumppis on niin ihana jopa raivotesaan. Semmoinen lutunen mussuliini <3<3<3 Ei Mussolini.

Menipä siirappiseksi. Nyt äkkiä jotain lällysiirappia tasapainottavaa, vaikkapa kirosana. Kävisikö perkele? Se toimii aina! Perkele. <3

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti