tiistai 1. lokakuuta 2013

Mitä tein.

Syyskuu on selvästi ollut kiireisempi kuukausi, kun ei ole ehtinyt bloggailemaan juuri lainkaan. Syyskuussa on:
- käyty vanhempainilloissa
- aloitettu uusia harrastuksia (lapset) ja kuljetettu niihin (vie yllättävän paljon aikaa ja energiaa)
- toimittu majatalona pikkuveljelleni (<3) hänen kotonaan olleen putkiremontin vuoksi.
- leivottu paljon
- tapailtu läheisten kanssa <3
- shoppailtu harrastustarvikkeita
- oltu päivystysvuorossa (mies)
- pesty pyykkiä (pyykkikori lienee jonkin taian tai kirouksen alaisena, sillä vaikka mä kuinka kaivelen ja kaivelen koria ja pesen pyykkiä, korin pohja ei silti tule vastaan)
- sisustettu ja poltettu paljon kynttilöitä <3
- päivitelty maailman ihmeellisyyttä siskon kanssa <3
- käyty neuvolassa vauvan (<3) kanssa

Semmoista noin muun muassa. Pelkästään arkirutiinit vievät paljon aikaa lasten kuljetuksineen, siivouksineen, ruoanlaittoineen, vauvan hoitimisineen (tissittelyt ja nukutukset lähinnä), niin heti kun tulee edes pientä ylimääräistä ohjelmaa, niin tuntuu, että aika lentää!

Mutta mä nautin elämästäni juuri tällaisena <3 Mä pidän siitä, että elämä on sopivan verkkaista, mutta kuitenkin, että tekemistä on.

Kirjoittaisin jotain nasevaa pohdintaa, mutta tällä haavaa mun aivosoluni (ne molemmat) eivät oikein toimi. Pientä väsyä ilmassa nääs (väsymyskortti!). Aamulla mä yritin lämmittää esikoiselle puuroa jääkaapissa mikron sijasta. Puuro ei lämmennyt. Ja näin myös unta siitä, että haluaisin nukkua. Siis mä uneksin nukkumisesta. Semmoista se välillä on, kun on vauva talossa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti